2009年4月2日星期四

網站人物介紹

人物介紹
這些公仔是我女朋友於BA畢業功課所創造的泥膠人物,她主要是我以泥膠作的stop-motion動畫。當中女仔的是叫阿盈, 代表我女朋友, 男仔的叫傑撻撻, 是代表我. 如對其公仔有興趣, 可到瀏覽以下網址: http://alice.brianworkshop.com/


傑撻撻 (Kid): 藍色衫的男仔,活潑好動、大方。很多嗜好,近排愛上了玩Ukulele。


阿盈 (Ying): 紅色衫的,女仔性格開朗、有點害羞。聰明,有很多朋友。對結他很有心得,因此學Ukulele 都好快上手。


本網站便是以 我 - 傑撻撻 學習Ukulele 為主線, 分享我學Ukulele時收集的資料及過程, 阿盈因為佢玩開結他, 佢有時會陪學下Ukulele 同教我d 音樂小常識, 不過佢快我好多上手, 我學1星期的東西, 佢1小時便完全上手了~ 算係我半個老師吧.


沒有留言:

發佈留言